Klachtenregeling

Wij zijn altijd op zoek naar manieren om onze producten en dienstverlening te verbeteren. Natuurlijk sta jij als patiënt daarbij centraal. Jouw mening is dan ook erg belangrijk voor ons. Heeb je een suggestie om onze service- en dienstverlening te verbeteren? Dan horen we dat graag.

Wij vinden het belangrijk van jou te horen als je niet tevreden bent. Bespreek de klacht dan met je logopedist. Wij nemen een klacht altijd serieus en gaan direct aan de slag om de klacht op te lossen. Doe je dit liever niet of kom je er samen niet uit, neem dan contact op met Tara van den Oever, praktijkhouder/logopedist. Dit kan telefonisch of door gebruik te maken van het contactformulier.

Komen wij er samen niet uit, dan kun je terecht bij de Nederlandse Vereniging voor Logopedie en Foniatrie (NVLF), de beroepsvereniging voor logopedisten waar wij bij zijn aangesloten:

NVLF
Postbus 75
3440 AB Woerden
Telefoon: 0348 – 45 70 70

Het klachtenrecht voor patiënten is overigens vastgelegd in de Wet Klachtenrecht Cliënten Zorgsector. Het klachtenrecht van de NVLF is hieraan verbonden. Onze logopediepraktijk volgt de klachtenregeling van de NVLF.